SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Urbanistik buigt zich over de gedeelde stad

Dinsdag 3 Juli 2018


Urbanistik buigt zich over de gedeelde stad
In 2050 zal 70% van de wereldbevolking in steden wonen. In de almaar meer verstedelijkte wereld zullen jobs en activiteiten met grote meerwaarde zich concentreren in metropolen. Die moeten zich aanpassen aan de transformatie van arbeid en levenswijze; tegelijk moeten ze economisch aantrekkelijk blijven, zowel op nationaal als op internationaal vlak.

In deze context en op basis van de ervaring opgedaan met Mobility & Trends dat actief is sinds 2008, startte JCDecaux vorig jaar met Urbanistik, een blog gewijd aan opkomende stadstrends. Naast een dagelijkse publicatie om deze trends te ontcijferen, omvat het ook thematische achtergronddossiers. Het eerste nummer is zopas verschenen en is gewijd aan de gedeelde stad en de mogelijkheden van de deeleconomie. Die genereert wereldwijd al meer dan 300 miljard inkomsten, met een jaarlijkse groei van meer dan 36%, aldus PwC. Je ontdekt het hier.



ARCHIVE / TRAINING&BOOKS






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier