SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Urbanistik buigt zich over de gedeelde stad

Dinsdag 3 Juli 2018


Urbanistik buigt zich over de gedeelde stad
In 2050 zal 70% van de wereldbevolking in steden wonen. In de almaar meer verstedelijkte wereld zullen jobs en activiteiten met grote meerwaarde zich concentreren in metropolen. Die moeten zich aanpassen aan de transformatie van arbeid en levenswijze; tegelijk moeten ze economisch aantrekkelijk blijven, zowel op nationaal als op internationaal vlak.

In deze context en op basis van de ervaring opgedaan met Mobility & Trends dat actief is sinds 2008, startte JCDecaux vorig jaar met Urbanistik, een blog gewijd aan opkomende stadstrends. Naast een dagelijkse publicatie om deze trends te ontcijferen, omvat het ook thematische achtergronddossiers. Het eerste nummer is zopas verschenen en is gewijd aan de gedeelde stad en de mogelijkheden van de deeleconomie. Die genereert wereldwijd al meer dan 300 miljard inkomsten, met een jaarlijkse groei van meer dan 36%, aldus PwC. Je ontdekt het hier.



ARCHIVE / TRAINING&BOOKS






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier