SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Dimension 2018: Kantar buigt zich over de uitdagingen inzake planning, buying en meting

Zondag 24 Juni 2018


Dimension 2018 is een onderzoek van Kantar Media dat gaat over de uitdagingen inzake planning, aankoop en meting waarmee de media-industrie geconfronteerd wordt.

Consumenten vinden immers nieuwe manieren om media te consumeren en hun gedrag te doen evolueren. Tegenover deze situatie komt het er voor de vakmensen op aan dat ze aansluiten bij een integratiedynamiek. Voor dit onderzoek ondervroeg Kantar 5000 consumenten in Europa (Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk), in China en de Verenigde Staten.
 
Voor de communicatie zijn er vier essentiële punten:
-De inzet van alle technieken maakt altijd meer efficiëntie mogelijk door de campagne diversiteit en creatieve diepgang te geven.
- Crossmediale en crosschannel planning neemt uitbreiding, waarbij steeds vaker online reclameformaten gecombineerd worden met technieken buiten de reclame.
- De samenhang van de boodschap is essentieel. Niet alleen in Paid, maar ook in Earned en Owned.
- De coherentie inzake metingen die technieken voor de traditionele media verenigt met die voor de sociale netwerken en redactionele pige, is een noodzakelijke etappe naar de integratie van de kanalen.
 
Het onderzoek is hier beschikbaar.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier