SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Dimension 2018: Kantar buigt zich over de uitdagingen inzake planning, buying en meting

Zondag 24 Juni 2018


Dimension 2018 is een onderzoek van Kantar Media dat gaat over de uitdagingen inzake planning, aankoop en meting waarmee de media-industrie geconfronteerd wordt.

Consumenten vinden immers nieuwe manieren om media te consumeren en hun gedrag te doen evolueren. Tegenover deze situatie komt het er voor de vakmensen op aan dat ze aansluiten bij een integratiedynamiek. Voor dit onderzoek ondervroeg Kantar 5000 consumenten in Europa (Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk), in China en de Verenigde Staten.
 
Voor de communicatie zijn er vier essentiële punten:
-De inzet van alle technieken maakt altijd meer efficiëntie mogelijk door de campagne diversiteit en creatieve diepgang te geven.
- Crossmediale en crosschannel planning neemt uitbreiding, waarbij steeds vaker online reclameformaten gecombineerd worden met technieken buiten de reclame.
- De samenhang van de boodschap is essentieel. Niet alleen in Paid, maar ook in Earned en Owned.
- De coherentie inzake metingen die technieken voor de traditionele media verenigt met die voor de sociale netwerken en redactionele pige, is een noodzakelijke etappe naar de integratie van de kanalen.
 
Het onderzoek is hier beschikbaar.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier