SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Beeld van de week: de ster in Cannes was hij!

Zondag 24 Juni 2018


Beeld van de week: de ster in Cannes was hij!
We hebben lang getwijfeld tussen Keith Weed en Martin Sorrell, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor de ex-CEO van WPP. Ten eerste omdat de CMO van Unilever jonger is en nog kan terugkeren naar kan om buzz te genereren rond zijn nieuwe samenwerkingsmodel met de bureaus, de valsspelende influencers of inclusie – oeps neen, dat was zijn frenemy Marc Pritchard… Kortom, we kozen Sorrell dus, en niet Weed. Op zijn 73ste is de godfather van de reclame beter in vorm dan ooit, hij is nog altijd even hard en spitant, en blijft een van de meest accurate analisten van ons vak. Zijn gekruiste interview met Ken Auletta werd op voorhand beschouwd als het hoogtepunt van de week en dat was het ook. We komen er nog op terug in onze reeks Best of Cannes die we in juli zullen publiceren.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2018






INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier