Fr
Close

CANNES LIONS 2018

Beeld van de week: de ster in Cannes was hij!

Zondag 24 Juni 2018

Beeld van de week: de ster in Cannes was hij!

We hebben lang getwijfeld tussen Keith Weed en Martin Sorrell, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor de ex-CEO van WPP. Ten eerste omdat de CMO van Unilever jonger is en nog kan terugkeren naar kan om buzz te genereren rond zijn nieuwe samenwerkingsmodel met de bureaus, de valsspelende influencers of inclusie – oeps neen, dat was zijn frenemy Marc Pritchard… Kortom, we kozen Sorrell dus, en niet Weed. Op zijn 73ste is de godfather van de reclame beter in vorm dan ooit, hij is nog altijd even hard en spitant, en blijft een van de meest accurate analisten van ons vak. Zijn gekruiste interview met Ken Auletta werd op voorhand beschouwd als het hoogtepunt van de week en dat was het ook. We komen er nog op terug in onze reeks Best of Cannes die we in juli zullen publiceren.

Archief / CANNES LIONS 2018