Fr
Close

CANNES LIONS 2018

Media Lions: acht Belgische kansen

Woensdag 20 Juni 2018

Onze troepen stoten met acht campagnes door tot de finale in de Media Lions competitie, waarvoor onze landgenote Sophie Van Laer (MediaBrands) deel uitmaakte van de jury.
 
TBWA staat drie keer op de shortlist, twee keer met Telenet Play Sports dankzij 'Preroll Football Match' (Leisure) en 'Never Miss a Second' (Entertainment). De derde shortlist is te danken aan de Belgian Entertainment Association en 'The Pirate Subtitles' (Entertainment). 
 
Happiness kan aanspraak maken op twee potentiële Lions, dankzij 'Probably TEDx' voor Carlsberg (Food & Drinks en "#SpeedTalk" voor OVK (Use of Stunts).
 
De drie laatste Belgische shortlists zijn voor DDB, Wunderman en FamousGrey. Eerstgenoemde heeft een doelkans met de 'Festivolhouder' voor Studio Brussel (Use of Social Platforms), de tweede met 'Closer than you think' voor Child Focus (idem) en de derde met 'Recruiting Car' voor Volvo (Use of technology).
 
Deze competitie telt 259 kanshebbers.

Archief / CANNES LIONS 2018