SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

GP Radio Lions: Ogilvy Cape Town wint in Audio

Dinsdag 19 Juni 2018


GP Radio Lions: Ogilvy Cape Town wint in Audio
Elke dag sterven er in Zuid-Afrika drie vrouwen door partnergeweld. Om huiselijk geweld onder de aandacht te brengen, organiseerde Ogilvy Cape Town een evenement ter gelegenheid van de Soweto Derby, een van de meest 'risicovolle' voetbalwedstrijden ter wereld, tussen de lokale Orlando Pirates en de Kaizer Chiefs.

Op het programma, aan het begin van de wedstrijd: 'Masambe Nono', het volkslied van de competitie, waarvan de teksten werden herzien voor de gelegenheid, om aldus het verhaal te vertellen van een vrouw die na de thuiskomst van haar man na een voetbalwedstrijd misbruikt wordt... Het lied werd live uitgevoerd door een koor dat uitsluitend uit vrouwen bestond. De campagne won vandaag de Grand Prix in Audio. Sensatie gegarandeerd. De activering ondersteunde de lancering van 'Carling Black Label - Anti-Women Abuse Initiative', een initiatief van AB-Inbev Africa.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2018






INTERVIEW

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier