Fr
Close

CANNES LIONS 2018

FamousGrey, BBDO, DDB en Happiness tekenen voor de eerste Belgische prijzen in Cannes

Dinsdag 19 Juni 2018

FamousGrey, BBDO, DDB en Happiness tekenen voor de eerste Belgische prijzen in Cannes

Onze troepen hebben hun eerste vier prijzen binnen op de 2018-editie van de Cannes Lions. Te beginnen met BBDO en FamousGrey met elk een Silver, alsook DDB en Happiness met elk een Bronze.
 
FamousGrey wint een Silver met 'Recruiting Car' voor Volvo in de competitie Outdoor.

BBDO vertrekt eveneens met een Silver met een radiocampagne voor Lidl die drie spots telt: 'Chicken Curry', 'Spaghetti' en 'Hamburger'. De productie was het werk van het Geluidshuis.
 
In Radio en Audio winnen ook DDB en Happiness een Bronze. De eerste met 'I'm still here' voor Alzheimer Liga en de tweede met 'Behind the numbers' voor OVK. De twee producties zijn het werk van Raygun.

Archief / CANNES LIONS 2018