SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Brand Experience & Activation Lions: 9 Belgische shortlists

Dinsdag 19 Juni 2018


Dinsdag 19 juni start sterk voor onze troepen, met engen Belgische shortlists in de competitie Brand Experience & Activation Lions. Happiness neemt er vier voor zijn rekening, dankzij 'Probably TEDx' voor Carlsberg (Food & Drinks en Live B2C Brand Experience or Activation) en "#SpeedTalk" voor OVK (Not-for-profit et Brand-owned Experiences). FamousGrey staat drie keer in de finale met 'Recruiting Car' voor Volvo (Automotive, Tech-led Brand Experience en Live B2B Brand Experience or Activation). De twee laatste Belgische shortlists zijn te danken aan Wunderman en Publicis. Eerstgenoemde staat in de finale met 'Game of torrents' voor MediaMarkt (Media / Entertainment), laatstgenoemde met 'Swap my seat ALS' voor ALS Liga (Live B2C Brand Experience or Activation).



ARCHIVE / CANNES LIONS 2018






INTERVIEW

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier