SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: de reclameblokken hebben last van de warmte

Zaterdag 16 Juni 2018


Seen from Space: de reclameblokken hebben last van de warmte
Ons nochtans vaak regenachtige land heeft er een uitzonderlijke mooie meimaand opzitten, zowel wat de temperatuur als het aantal uren zon betreft. Ook al waren er de tien laatste dagen van de maand veel onweders, ze waren lokaal. Zo bleef Brussel bijna volledig gespaard. Deze feiten werden bevestigd door het KMI. Maar ook al was de bevolking ongetwijfeld zeer blij met zoveel mooi weer, de media hadden minder redenen om zich te verheugen.

Het weer is uiteraard niet de enige factor die de consumptie ervan beïnvloedt (sommige hebben harder te lijden onder de gevolgen dan andere), maar het is onmogelijk om naast het oorzakelijk verband te kijken, als je de temperatuurtabellen en de televisiebereikcijfers van de afgelopen maand naast elkaar legt. De verwachte bereikdalingen op zaterdag zijn des te indrukwekkender als het weekend warm was, met waarden die sterker lijken op die van de grote vakantie dan op die van de lente. Het verschijnsel is iets minder duidelijk wat de page views op het internet betreft (gemeten door het CIM), maar het komt toch in de buurt, ook voor mobile.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier