SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Wijs beantwoordt aan de verwachtingen van Partena

Woensdag 13 Juni 2018


Het Gentse bureau Wijs pakt uit met zijn eerste volledige campagne voor Partena. Die is het resultaat van het 4S-model dat het bureau toepaste op zijn klant (van strategy over story naar system en scale). Vanuit de vaststelling dat de bewustwording rond ziekenfondsen vergroot moet worden en om een breed publiek te bereiken, bepaalde Wijs een centrale tagline: ‘Partena Ziekenfonds. Wat verwacht jij van ons?’ Die werd getest tijdens meerdere golven radiocampagnes.

Vervolgens werden de verschillende persona’s bepaald en de positionering uitgediept, om de story te verfijnen in woord, beeld, geluid en gevoel.
De aldus bepaalde persona’s (Pilar, Magali, Hubert, Hanne, Jeroen en Amina) werden gecast tussen echte Partena-klanten. Elk van de personages kreeg een eigen reportage en longread op het online contentplatform van Partena Ziekenfonds. Met als rode draad dat iedereen iets anders verwacht van het leven, dus ook van zijn ziekenfonds dat kijkt naar elk individu en service biedt op maat.

Op basis hiervan werd een tv-campagne uitgewerkt, met een basisspot, aangevuld met 5-secondenspots moeten dan weer de herkenbaarheid van de personages verhogen, onder andere op de sociale media. De productie was het werk van The Golden Sturgeon, de postproductie van High Flying Birds. Het geluid was in handen van RayGun.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier