SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Wijs beantwoordt aan de verwachtingen van Partena

Woensdag 13 Juni 2018


Het Gentse bureau Wijs pakt uit met zijn eerste volledige campagne voor Partena. Die is het resultaat van het 4S-model dat het bureau toepaste op zijn klant (van strategy over story naar system en scale). Vanuit de vaststelling dat de bewustwording rond ziekenfondsen vergroot moet worden en om een breed publiek te bereiken, bepaalde Wijs een centrale tagline: ‘Partena Ziekenfonds. Wat verwacht jij van ons?’ Die werd getest tijdens meerdere golven radiocampagnes.

Vervolgens werden de verschillende persona’s bepaald en de positionering uitgediept, om de story te verfijnen in woord, beeld, geluid en gevoel.
De aldus bepaalde persona’s (Pilar, Magali, Hubert, Hanne, Jeroen en Amina) werden gecast tussen echte Partena-klanten. Elk van de personages kreeg een eigen reportage en longread op het online contentplatform van Partena Ziekenfonds. Met als rode draad dat iedereen iets anders verwacht van het leven, dus ook van zijn ziekenfonds dat kijkt naar elk individu en service biedt op maat.

Op basis hiervan werd een tv-campagne uitgewerkt, met een basisspot, aangevuld met 5-secondenspots moeten dan weer de herkenbaarheid van de personages verhogen, onder andere op de sociale media. De productie was het werk van The Golden Sturgeon, de postproductie van High Flying Birds. Het geluid was in handen van RayGun.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier