Fr
Close

BRANDS

Carrefour niet in een figurantenrol voor het WK Voetbal

Maandag 4 Juni 2018

Carrefour meldt de start van zijn actie waarmee het zijn klanten de kans wil bieden hun eigen team figuurtjes in 3D bij elkaar te sparen om zo hun Rode Duivelsvoetbaltafel aan te vullen. Wie geïnteresseerd is, kan naar de Carrefour-app surfen om daar een team naar keuze aan te maken. Per aankoopschijf van 150 euro maken de deelnemers een speler vrij. In de app kunnen ze dan een 3D-scan van hun gezicht of dat van de gekozen speler maken. Daarna wordt het figuurtje naar de deelnemer thuis gestuurd.
 
Sinds 28 mei kunnen supporters ook fan flights naar Rusland en terug winnen voor de dagen waarop de Duivels spelen. Om kans te maken volstaat het een miniatuurversie van het Rode Duivels-toestel dat ingelegd wordt door Brussels Airlines te kopen. In elk miniatuurexemplaar zit een unieke code om deel te nemen. Er zullen nog andere acties volgen, om Meet & Greets met de nationale ploeg te winnen. Elke wedstrijddag kan ook een televisietoestel gewonnen worden in elke Carrefour Hypermarkt, na deelname aan een quiz ter plaatse.

Archief / BRANDS