SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Carrefour niet in een figurantenrol voor het WK Voetbal

Maandag 4 Juni 2018


Carrefour meldt de start van zijn actie waarmee het zijn klanten de kans wil bieden hun eigen team figuurtjes in 3D bij elkaar te sparen om zo hun Rode Duivelsvoetbaltafel aan te vullen. Wie geïnteresseerd is, kan naar de Carrefour-app surfen om daar een team naar keuze aan te maken. Per aankoopschijf van 150 euro maken de deelnemers een speler vrij. In de app kunnen ze dan een 3D-scan van hun gezicht of dat van de gekozen speler maken. Daarna wordt het figuurtje naar de deelnemer thuis gestuurd.
 
Sinds 28 mei kunnen supporters ook fan flights naar Rusland en terug winnen voor de dagen waarop de Duivels spelen. Om kans te maken volstaat het een miniatuurversie van het Rode Duivels-toestel dat ingelegd wordt door Brussels Airlines te kopen. In elk miniatuurexemplaar zit een unieke code om deel te nemen. Er zullen nog andere acties volgen, om Meet & Greets met de nationale ploeg te winnen. Elke wedstrijddag kan ook een televisietoestel gewonnen worden in elke Carrefour Hypermarkt, na deelname aan een quiz ter plaatse.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier