SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Peter Ampe: "Ik vind de go to market van een doorsnee Romeinse keizer meestal interessanter dan een marketingboek"

Zondag 3 Juni 2018


Peter Ampe:
Dit jaar telt de jury van de Effie Awards drie nieuwe rekruten, onder wie Peter Ampe, Creative Partner bij FamousGrey. Lydia Desloover, Effie-Directrice de l'Effie, vroeg hem naar zijn inspiratiebronnen.
 
Wat is voor jou het beste marketingboek?
Ik lees veel boeken, maar geen marketingboeken. Ik vind de go to market van een doorsnee Romeinse keizer meestal interessanter dan een marketingboek.
 
Wat is voor jou de beste marketingblog?
Mijn bookmarks bevatten vooral aanverwante inspiratiebronnen. Ofwel spelen die in op technology (The Verge), business (Business Insider) of ideeën uit andere sectoren (Dezeen). Fast Company combineert als enige blog zowel business, technologie als ideeën.
 
Wat is voor jou de beste marketinginformatiebron?
Mijn beste marketinginformatiebron is de feedback van de sales verantwoordelijke bij elke klant.
 
Wat is jouw professioneel motto?
NEVER SETTLE. In tegenstelling tot wat de meesten wellicht vermoeden, slaat dit niet op mijn drang naar perfectie. Het is een omarming van verandering. Je moet even snel blijven veranderen als de wereld rondom je. Of sneller, als dat kan. Je moet leren. Bijleren. Afleren. En weer opnieuw leren.
 
Ter herinnering, de Effie Awards Ceremony 2018 vindt plaats op 27 september. Save the date!



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier