SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Alpro en Gents alternatief in Frankrijk en Spanje

Dinsdag 22 Mei 2018


Alpro en Gents alternatief in Frankrijk en Spanje
Gents kreeg de opdracht om Alpro’s aanbod aan plantaardige alternatieven voor yoghurt in Frankrijk en Spanje te introduceren en op hetzelfde moment de awareness voor het merk te boosten. Om deze doelen te verwezenlijken, maakte Gents een televisiespot die de basis vormde voor een digitale toolkit. Zo bereikt Alpro niet alleen veel kijkers, maar ook de juiste consumenten. Daarvoor transformeerde Gents de televisiespot in bite-size stukjes content, die plantaardig genot toevoegen aan je social feed. De televisiespot zet de smakelijke mogelijkheden van het plantaardige aanbod in de spotlight. Vanuit het perspectief van de Alpro-pot ontdekken kijkers hoe het ‘plantaardige’ perfect kan passen in hun dagelijks leven.



ARCHIVE / BRANDS - STRATEGY






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier