SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nestlé grijpt terug naar de 'mooie reclame van weleer' voor Quezac

Maandag 7 Mei 2018


Nestlé grijpt terug naar de 'mooie reclame van weleer' voor Quezac
Twintig jaar na het succes van de spot die Ridley Scott in 1995 draaide, pakt het merk Quézac in Frankrijk uit met een nieuwe baseline, ‘L’eau vraie de Lozère’, en een nieuwe positionering. Die speelt in op het rustig voortkabbelende leven en de natuur, in harmonie met de grond en de streek, waar het water van Quézac zijn kracht en zuiverheid put. Ter ondersteuning van de lancering bedachten Nestlé en zijn bureau Change verschillende communicatiemomenten rond ‘de mooie reclame van weleer’, met illustraties door de artiest Thomas Hayman en een event actie met JCDecaux Live die op 17 maart plaatsvond in Toulouse.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier