SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Initiative en McCann onthullen de resultaten van een stemming in real time voor Pergale

Maandag 7 Mei 2018


Initiative en McCann onthullen de resultaten van een stemming in real time voor Pergale
In Litouwen werken het lokale chocolademerk Pergale en zijn bureaus Initiative zowel als McCann vaak samen met JCDecaux om de inwoners van Vilnius te verrassen met originele OOH-acties die engagement creëren (zoals alvast blijkt uit deze actie die vorig jaar werd gevoerd). Onlangs deed het trio opnieuw een beroep op de teams van JCDecaux Lietuva, meer bepaald voor de lancering van drie nieuwe chocoladesmaken. Eerst vroeg het merk de consumenten om te stemmen voor hun favoriete chocolade. Daartoe moesten ze een QR-code op de verpakkingen scannen en hun keuze ingeven op de Facebook-pagina of de website van Pergale. Tegelijk werden de packshots van de drie chocoladesmaken getoond op grote formaatpanelen met LED-lampjes. Die verlichtten het packshot van de populairste smaak in real time.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier