SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

AdReaction: jongeren verkiezen Outdoor

Woensdag 2 Mei 2018


AdReaction: jongeren verkiezen Outdoor
Volgens de laatste editie van het AdReaction-onderzoek van Kantar Millward Brown en als het gaat over media die een positieve houding ten opzichte van reclame opwekken, staat outdoor op de eerste plaats bij de jonge Belgen van 16 tot 19 jaar. Het medium haalt 58% positieve houding, voor magazines (53%), de bioscoop (48%), kranten (44%), de radio (31%) en televisie (29%). Nog even preciseren dat de digitale dragers op weinig enthousiasme kunnen rekenen bij deze doelgroep. Display op desktop en search klokken af op 13%, display op mobile moet het stellen met 12%, video op desktop met 9% en op mobile met 8%.

Dezelfde trends tekenen zich af bij de Belgen van Generation Y (20-34) en Generation X (35-49). Bij hen eindigt outdoor respectievelijk op de tweede en eerste plaats met 45% en 41% positieve houding. Bij de Millennials wordt het medium enkel voorafgegaan door magazines; bij Generation X eindigen beide media op dezelfde hoogte.

Meer details hier.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier