SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Het adembenemende bushokje van Netflix

Woensdag 2 Mei 2018


Het adembenemende bushokje van Netflix
Altered Carbon is een Netflix-reeks die gebaseerd is op de gelijknamige roman van Richard Morgan. Ze valt onder te brengen in de categorie van de momenteel razend populaire cyberpunk dystopia. De pitch? We bevinden ons in de toekomst en mensen kunnen hun geest overbrengen van het ene lichaam naar het andere (‘sleeves’ worden onze vleselijke omhulsels genoemd). Een rebel wordt 250 jaar na haar dood weer tot leven gewekt om de moord op de rijkste man ter wereld op te lossen, in ruil voor haar vrijheid. Om de lancering te ondersteunen voerde Netflix een opmerkelijke affichagecampagne in Los Angeles. Die omvatte bushokjes met daarin ‘sleeves’. De bedenkers trokken realisme zeer ver door: zo leken de levensecht ogende ‘lichamen’ ook echt te ademen. Een ongemakkelijke maar zeer doeltreffende campagne, zoals blijkt uit deze reportage van de Amerikaanse zender CBSLA.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier