SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Kogelvrije affiches tegen lakse Amerikaanse wapenwetgeving

Woensdag 2 Mei 2018


Kogelvrije affiches tegen lakse Amerikaanse wapenwetgeving
In april illustreerde Ogilvy & Mather Chicago op magistrale wijze de kracht van OOH als medium. Dat deed het in alle betekenissen van het woord, en meer bepaald aan de hand van kogelvrije panelen. Met als opschrift ‘This poster stops bullets because our gun laws don't’ (slim voor het Witte Huis geplaatst) en ‘In case of gun fire hide behind this poster’ klaagden ze niet alleen de lakse houding van de Amerikaanse overheid inzake wapenbezit aan, maar eisten tegelijk ook veel strengere controles bij de verkoop van een vuurwapen, zowel in de winkels als op gespecialiseerde beurzen of onder particulieren. Momenteel wordt er enkel gecontroleerd als de transactie bij een erkende dealer plaatsvindt. De campagne werd gecreëerd voor rekening van Americans for Responsible Solutions, een NGO die opgericht werd na het bloedbad in de lagere school van Sandy Hook op 14 december 2012. Daarbij kwamen 28 mensen om het leven, onder wie 20 kinderen.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier