SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Serviceplan beklijvend voor verkeersveiligheid

Woensdag 2 Mei 2018


Serviceplan beklijvend voor verkeersveiligheid
Op 22 maart organiseerde Serviceplan Frankrijk in Parijs een unieke fieldactie. Die moest de weggebruikers sensibiliseren voor de gevaren van onvoorzichtig gedrag bij voetgangers. Dat maakt jaarlijks in het Ile-de-France alleen al meer dan 4500 slachtoffers. Op het programma: een speciaal voor de gelegenheid ontworpen interactief digitaal reclamepaneel in de buurt van een druk zebrapad met verkeerslichten. Dat was uitgerust met een overtredingssensor, een luidspreker en een fototoestel. Elke keer een voetganger aanstalten maakte om over te steken bij rood licht, maakte het bord het geluid van gierende banden. De ongedisciplineerde voetgangers werden op heterdaad gefotografeerd en hun geschrokken gezichten verschenen onmiddellijk op hetzelfde bord. Zo werden ze live de hoofdrolspelers op preventieve affiches die iedereen aanmaanden om de verkeerslichten te respecteren en aldus geen enkel verkeersrisico te lopen. Van de actie werd ook een virale video gemaakt.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier