SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Sagawa Soy Sauce druppelsgewijs

Woensdag 2 Mei 2018


Sagawa Soy Sauce druppelsgewijs
Sojasaus werd 600 jaar geleden uitgevonden en verwierf ondertussen de status van essentiële smaakmaker in de Japanse keuken. Als een van de allereerste fabrikanten vroeg Sagawa Shoyu zijn bureau Ogilvy Asia een imagocampagne die zou herinneren aan zijn eeuwenoude vakkennis en vooral ook aan het feit dat sojasaus de smaak van voedingsmiddelen letterlijk tot leven brengt. Om dat aan te tonen deed het bureau een beroep op de kunstenaar Gyotoku. Die staat bekend om zijn visafdrukken: die maakt hij door de vis met verf, Chinese of inktvisinkt te bestrijken en hem dan op rijstpapier, polyester, linnen of zijde te leggen. Soms overtrekt hij zijn model in plaats daarvan met een soepele materie alvorens er met behulp van zijden stempels kleur op aan te brengen. Voor ‘The Soy Sauce Posters hanteerde de meester de tweede techniek. Er was echter een verschil: in plaats van kleur aan te brengen, gebruikte Gyotoku sojasaus. Niet zomaar in het wilde weg, maar precies genoeg om zijn model tot leven te brengen. Baseline: ‘Sagawa Soy Sauce. Just Enough Brings The Taste Alive’.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier