SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

3M blijft altijd hangen

Woensdag 2 Mei 2018


3M blijft altijd hangen
Iedereen wordt wel eens het slachtoffer van de beruchte oorwurm. Je weet wel, liedjes of refreinen die meerdere uren of zelfs de hele dag in je hoofd blijven hangen, ook als je maar een paar noten gehoord hebt. Op basis van dat gegeven bedacht Cheil Germany de ‘3M Forever Sticking Billboards’ voor de bekende kleefbandfabrikant. Bedoeling: aantonen dat diens zelfklevende kwaliteiten echt tegen alles bestand zijn en dat alles dus blijft hangen. Het bureau schreef woorden uit beroemde songs met behulp van de ‘extra heavy’ kleefband van het merk op billboards. Dat ging van ‘Heeeeey Macarena’ tot ‘I'm a barbie girl in a barbie world’ via ‘Karma karma karma karma karma Chameleon’, om er maar een paar te nomen. Baseline: ‘Sticks forever’. Nog even hulde brengen aan de gekozen lettertypes: die sloten perfect aan bij de titels die ze moesten illustreren.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier