SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Coca-Cola telt af in de shopping malls

Vrijdag 4 Mei 2018


Coca-Cola telt af in de shopping malls
Als sponsor van de programma’s ‘De Filmtopper’ op VTM en ‘La Grande Première’ op RTL TVI besloot Coca-Cola om deze televisieaanwezigheid te ondersteunen met een contextuele DOOH-campagne. Het idee? De kijkers waarschuwen hoeveel tijd ze nog hebben voor hun film begint via een countdown die uitgezonden wordt op de digitale schermen van de 27 door JCDecaux beheerde shopping malls.

De namiddag voor de uitzending toont het DOOH-scherm een trailer van 4’’ van de film, gevolgd door een Coca-Cola billboard van 2’’ en de countdown gedurende de volledige 6’’. Alles wordt uitgezonden tot de malls hun deuren sluiten, elke donderdag in het Franstalige landsgedeelte (voor het RTL-programma) en elke zaterdag in Vlaanderen (voor dat van VTM).

De campagne benut werkelijk alle mogelijkheden van smart content via DOOH en je kunt er dan ook niet naast kijken.



ARCHIVE / BEST OF RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier