SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Google door de Cannes Lions uitgeroepen tot Creative Marketer of the Year

Donderdag 3 Mei 2018


De organisatoren van het Cannes Lions International Festival of Creativity kondigden aan dat ze Google benoemen tot Creative Marketer of the Year 2018. Deze bekroning die eerder te beurt viel aan onder andere Burger King, Samsung en Coca-Cola, eert merken die zichzelf onderscheiden door aanhoudend uitmuntende creatieve storytelling. Google dankt de erkenning aan zijn creatieve aanpak van brand marketing, de toepassing van nieuwe technologie voor de creatie van efficiënte campagnes en inclusieve storytelling. Dat leverde de groep de afgelopen jaren 127 Lions op.
 
Ter gelegenheid van de award en om de toekomst van de marketing industrie in stand te houden, presenteert de groep zijn Google Creative Campus op de Cannes Lions van 2018. In partnerschap met de Roger Hatchuel Academy zal het programma 45 studenten in Cannes vormen. Die zullen geselecteerd worden door de vertegenwoordigers van het festival in de reclame, communicatie en aanverwante marketingdisciplines. Minstens 50% van hen zal komen uit groepen die historisch ondervertegenwoordigd zijn in reclame en marketing. Tien van hen krijgen een beurs van Google. Na de festivalweek in Cannes zal de groep later op het jaar ook een immersieve week in Googles headquarters in Mountain View doorbrengen.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier