SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Google door de Cannes Lions uitgeroepen tot Creative Marketer of the Year

Donderdag 3 Mei 2018


De organisatoren van het Cannes Lions International Festival of Creativity kondigden aan dat ze Google benoemen tot Creative Marketer of the Year 2018. Deze bekroning die eerder te beurt viel aan onder andere Burger King, Samsung en Coca-Cola, eert merken die zichzelf onderscheiden door aanhoudend uitmuntende creatieve storytelling. Google dankt de erkenning aan zijn creatieve aanpak van brand marketing, de toepassing van nieuwe technologie voor de creatie van efficiënte campagnes en inclusieve storytelling. Dat leverde de groep de afgelopen jaren 127 Lions op.
 
Ter gelegenheid van de award en om de toekomst van de marketing industrie in stand te houden, presenteert de groep zijn Google Creative Campus op de Cannes Lions van 2018. In partnerschap met de Roger Hatchuel Academy zal het programma 45 studenten in Cannes vormen. Die zullen geselecteerd worden door de vertegenwoordigers van het festival in de reclame, communicatie en aanverwante marketingdisciplines. Minstens 50% van hen zal komen uit groepen die historisch ondervertegenwoordigd zijn in reclame en marketing. Tien van hen krijgen een beurs van Google. Na de festivalweek in Cannes zal de groep later op het jaar ook een immersieve week in Googles headquarters in Mountain View doorbrengen.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Antoinette Ribas (DDB):

Antoinette Ribas (DDB): "Als we geloofwaardig willen blijven en verbonden met ons publiek, moeten we om te beginnen diversiteit in ruime betekenis en niet enkel inzake sekse aanmoedigen"



DOSSIER  



Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier