SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Ekonomika en Diageo promoten verantwoord alcoholgebruik tijdens kiesweek

Donderdag 19 April 2018


De studentenvereniging van de faculteit economie Ekonomika en drankenproducent Diageo slaan de handen in elkaar voor een sensibiliseringsactie voor verantwoord alcoholverbruik tijdens de Kiesweek die eind april plaatsvindt. De actie kadert in het ‘Stay Yourself’ project van Diageo dat jongeren wil aanmoedigen om op een verantwoorde manier van een glas te genieten en aldus overmatig drankgebruik te vermijden. Dat doet het aan de hand van een multimediale campagne die zich richt op alle studenten in Europa, in samenwerking met studentenverenigingen en universiteiten.
 
Eind april krijgen de Leuvense studenten van Ekonomika dus tips & tricks om ‘fris’ te blijven tijdens een avondje uit. Daarnaast wil de campagne er ook voor zorgen dat iedere student na een avondje uit ook veilig thuis geraakt, zodat de brandweer binnenkort iets minder vaak moet uitrukken om beschonken studenten te ‘redden’.

De campagne zal worden verspreid via de sociale netwerken en op publieke plaatsen zoals campussen, studentenbars en restaurant. In de komende maanden zal de Stay Yourself-campagne ook in andere Belgische hogescholen en universiteiten gelanceerd worden.

Meer info op www.stay-yourself.eu



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier