SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Ekonomika en Diageo promoten verantwoord alcoholgebruik tijdens kiesweek

Donderdag 19 April 2018


De studentenvereniging van de faculteit economie Ekonomika en drankenproducent Diageo slaan de handen in elkaar voor een sensibiliseringsactie voor verantwoord alcoholverbruik tijdens de Kiesweek die eind april plaatsvindt. De actie kadert in het ‘Stay Yourself’ project van Diageo dat jongeren wil aanmoedigen om op een verantwoorde manier van een glas te genieten en aldus overmatig drankgebruik te vermijden. Dat doet het aan de hand van een multimediale campagne die zich richt op alle studenten in Europa, in samenwerking met studentenverenigingen en universiteiten.
 
Eind april krijgen de Leuvense studenten van Ekonomika dus tips & tricks om ‘fris’ te blijven tijdens een avondje uit. Daarnaast wil de campagne er ook voor zorgen dat iedere student na een avondje uit ook veilig thuis geraakt, zodat de brandweer binnenkort iets minder vaak moet uitrukken om beschonken studenten te ‘redden’.

De campagne zal worden verspreid via de sociale netwerken en op publieke plaatsen zoals campussen, studentenbars en restaurant. In de komende maanden zal de Stay Yourself-campagne ook in andere Belgische hogescholen en universiteiten gelanceerd worden.

Meer info op www.stay-yourself.eu



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier