Fr

CREATIONS

Darwin als een vis in het water voor Spa

Maandag 16 April 2018

Darwin als een vis in het water voor Spa

We zijn als water. Dat is het vertrekpunt van de nieuwe Spa-campagne van Darwin. Die illustreert de manier waarop we, net als water, onze weg banen door het leven. In de spots verkent het water de wereld, danst van vreugde en zet het onverdroten zijn weg voort. Net zoals wij. Naast de hoofdspot werden ook tactische versies gemaakt voor Spa Touch of, Spa Fruit en Spa Duo. Alles is sinds 16 april te zien in de vorm van 30"- en 40’’-spots.
 
Raf De Smet, CD van Darwin: “Deze campagne is het resultaat van een organische benadering die het merkuniversum van Spa nog preciezer wil profileren. We hebben meer toenadering gevonden tot de mens en de natuur. Deze aanpak is doordrongen van zuiver- en tederheid, twee waarden die de regisseur Casper Balslev prachtig wist weer te geven in een moderne visuele vertelstijl. Zijn beelden zijn noch te perfect, noch te reclame-typisch, maar 100% natuurlijk en herkenbaar. Er werd ook veel aandacht besteed aan de sonic branding. Het geluid en de audio jingle zijn het werk van Sonicville en Roundhouse. Ze zijn opgebouwd rond de waarden die het dna van het merk vormen.”

Archief / CREATIONS