SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Zenith herziet zijn voorspellingen naar +4,6%

Donderdag 5 April 2018


In 2018 zullen de wereldwijde reclamebestedingen met 4,6% toenemen tot 579 miljard dollar, volgens de laatste voorspellingen van Zenith. Het bureau van Publicis Media stelt zijn voorspellingen dus met 0,5 punt bij naar boven en houdt onder andere rekening met de Chinese economie die sterker groeit dan voorzien. Andere stimulerende factoren zijn de recente Winterspelen, de Wereldbeker Voetbal in Rusland en de verkiezingen in de Verenigde Staten.
 
Het aandeel van digital in de bestedingen zou dit jaar de kaap van 40% ronden; 2,4% beter dan vorig jaar dus. Als we televisie en video samentellen, schat Zenith dat audiovisuele reclame een aandeel van 48,4% zal vertegenwoordigen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier