SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

MM waagt zich aan native advertising met Visupedia

Dinsdag 12 November 2013


Media Marketing associeert zich met Visupedia, om zijn adverteerders NatiVisu aan te bieden. Dat is een nieuw interactief, visueel formaat voor native advertising. Het is gebaseerd op Visu, een oplossing ontwikkeld door de start-up van Thomas Dusart, Julien Daveloose en Gwenaël Hanquet (Minale Design Strategy). Het product vertrekt van de vraag hoe je iets op het internet kunt vinden als je niet weet hoe het heet. De oplossing, aldus Thomas Dusart, “bestaat erin door een precieze tagging de verschillende componenten van een visual te beschrijven en die opnieuw te taggen, zodat je visueel doorheen de ‘anatomie’ van een voorwerp kunt navigeren. De Visu maakt het ook mogelijk descriptieve content te transformeren tot rechtstreekse aankopen via het leggen van natuurlijke links met e-commerce sites”. Een beschrijving van de producten aangeboden door Visupedia vind je hier. Voor meer informatie over de integratiemogelijkheden op mm.be, kun je contact opnemen met Nathalie Hublet.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier