SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

MM waagt zich aan native advertising met Visupedia

Dinsdag 12 November 2013


Media Marketing associeert zich met Visupedia, om zijn adverteerders NatiVisu aan te bieden. Dat is een nieuw interactief, visueel formaat voor native advertising. Het is gebaseerd op Visu, een oplossing ontwikkeld door de start-up van Thomas Dusart, Julien Daveloose en Gwenaël Hanquet (Minale Design Strategy). Het product vertrekt van de vraag hoe je iets op het internet kunt vinden als je niet weet hoe het heet. De oplossing, aldus Thomas Dusart, “bestaat erin door een precieze tagging de verschillende componenten van een visual te beschrijven en die opnieuw te taggen, zodat je visueel doorheen de ‘anatomie’ van een voorwerp kunt navigeren. De Visu maakt het ook mogelijk descriptieve content te transformeren tot rechtstreekse aankopen via het leggen van natuurlijke links met e-commerce sites”. Een beschrijving van de producten aangeboden door Visupedia vind je hier. Voor meer informatie over de integratiemogelijkheden op mm.be, kun je contact opnemen met Nathalie Hublet.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier