SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: TF1 België, korte maar toch lange blokken

Zondag 18 Maart 2018


Seen from Space: TF1 België, korte maar toch lange blokken
Samenhangend met de vrij zwakke bestedingen begin dit jaar op TF1 België, ligt de bezetting van de Belgisch campagnes in het reclamerooster momenteel aanzienlijk onder het potentieel. Transfer koesterde de doelstelling om ongeveer 80% van de blokken op TF1 te gebruiken, maar momenteel wordt slechts een derde geconverteerd naar Belgische blokken. Tegelijk blijft TF1 met stip de Franstalige zender waar de reclamedruk het hoogst blijft. In februari lag de reclametijd vertegenwoordigd door de (Belgische en Franse) blokken van TF1 50% hoger dan die op RTL-TVI, bijna twee keer hoger dan die op la Une en bijna drie keer hoger dan op een zender als Club-RTL. De gemiddelde duur van de Belgische blokken op TF1 is beduidend korter dan de Frans gebleven blokken, maar toch nog langer dan de blokken op RTL-TVI of la Une (+75%). Transfer dat altijd beweerd heeft dat de lengte van de blokken geen impact heeft op de kwaliteit van de contacten, gebruikt dus kortere blokken, maar die keuze wordt misschien eerder ingegeven door praktische dan door kwalitatieve overwegingen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier