SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: TF1 België, korte maar toch lange blokken

Zondag 18 Maart 2018


Seen from Space: TF1 België, korte maar toch lange blokken
Samenhangend met de vrij zwakke bestedingen begin dit jaar op TF1 België, ligt de bezetting van de Belgisch campagnes in het reclamerooster momenteel aanzienlijk onder het potentieel. Transfer koesterde de doelstelling om ongeveer 80% van de blokken op TF1 te gebruiken, maar momenteel wordt slechts een derde geconverteerd naar Belgische blokken. Tegelijk blijft TF1 met stip de Franstalige zender waar de reclamedruk het hoogst blijft. In februari lag de reclametijd vertegenwoordigd door de (Belgische en Franse) blokken van TF1 50% hoger dan die op RTL-TVI, bijna twee keer hoger dan die op la Une en bijna drie keer hoger dan op een zender als Club-RTL. De gemiddelde duur van de Belgische blokken op TF1 is beduidend korter dan de Frans gebleven blokken, maar toch nog langer dan de blokken op RTL-TVI of la Une (+75%). Transfer dat altijd beweerd heeft dat de lengte van de blokken geen impact heeft op de kwaliteit van de contacten, gebruikt dus kortere blokken, maar die keuze wordt misschien eerder ingegeven door praktische dan door kwalitatieve overwegingen.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier