Fr
Close

TRAINING&BOOKS

Mediafin start de tweede editie van Take the Lead

Zondag 4 Maart 2018

Vorige week is de tweede editie van ‘Take the Lead’ van start gegaan, de academische blended opleiding rond digitale transformatie, vorm gegeven door Vlerick Business School op initiatief van De Tijd en L’Echo. In totaal werden 210 deelnemers geselecteerd uit meer dan 2000 kandidaten. In samenwerking met business partners Adecco Group, Barco, EY, ING en Microsoft krijgen ze twaalf weken lang een opleiding over disruptie, ter voorbereiding op een rol als change agent. Ze zullen o.a. inzicht verwerven in nieuwe processen en business modellen om de digitale disruptie om te zetten naar performantie en groei.

Dankzij Trustmedia, de reclameregie van De Tijd | L'Echo, kregen enkele vertegenwoordigers van mediabureaus ook toegang tot de opleiding. Het gaat om Steven Bousson (Magna Global), Corentin Franzin (Mindshare), Tom Lemaitre (Mediacom), Charlotte Massa (OMD), Maxime Moreau (Havas), Sebastien Reps (Maxus), Annelore Van Hove (Aegis) en Charlotte Vermeulen (Zenith).

Archief / TRAINING&BOOKS