SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Een kippenrestaurant zonder kip

Zondag 25 Februari 2018


Een kippenrestaurant zonder kip
Kolonel Sanders draaide zich vast om in zijn graf. In het Verenigd Koninkrijk leidde de beslissing van KFC om van gevogelteleverancier te veranderen tot een kipschaarste. De helft van ’s lands restaurants moest de deuren sluiten en er ontstond een hysterische golf van protest bij de klanten. Natuurlijk werd de affaire meteen opgepikt door de media, ook in het buitenland. Na enkel dagen van paniek kwam de restaurantketen opnieuw op zijn pootjes terecht. Na een crisiscommunicatie op zijn sociale netwerken en zijn website, publiceerde KFC ook een advertentie van Mother in Metro en The Sun. Daarin biedt het merk zijn excuses aan en vervangt zijn logo door de letters FCK.



ARCHIVE / BRANDS - STRATEGY






INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier