SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Dentsu Aegis Network meet het digitaal engagement in tien landen

Woensdag 21 Februari 2018


Dentsu Aegis Network meet het digitaal engagement in tien landen
Dentsu Aegis Network publiceerde zijn Digital Society Index 2018, een rangschikking van de digitale prestaties in tien landen die steunt op een enquête bij 20.000 mensen. Elk land wordt geëvalueerd aan de hand van drie dimensies van de digitale economie: dynamisme, inclusie en vertrouwen. Globaal blijkt uit de enquête dat de respondenten niet optimistisch zijn ten opzichte van de digitale economie. De digitale engagementscore die peilt naar het gevoel van de bevolking over de capaciteit van digital om jobs te creëren, om maatschappelijke problemen op te lossen en zich ervan te verzekeren dat de positieve impact het haalt op de negatieve, vertegenwoordigt slechts 45% van het wereldtotaal. Wereldwijd denkt 57% van de mensen dat het tempo van de technologische verandering te hoog ligt. Meer details hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Francis Goffin:

Francis Goffin: "De toekomst van de radio is hybride"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier