SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Dentsu Aegis Network meet het digitaal engagement in tien landen

Woensdag 21 Februari 2018


Dentsu Aegis Network meet het digitaal engagement in tien landen
Dentsu Aegis Network publiceerde zijn Digital Society Index 2018, een rangschikking van de digitale prestaties in tien landen die steunt op een enquête bij 20.000 mensen. Elk land wordt geëvalueerd aan de hand van drie dimensies van de digitale economie: dynamisme, inclusie en vertrouwen. Globaal blijkt uit de enquête dat de respondenten niet optimistisch zijn ten opzichte van de digitale economie. De digitale engagementscore die peilt naar het gevoel van de bevolking over de capaciteit van digital om jobs te creëren, om maatschappelijke problemen op te lossen en zich ervan te verzekeren dat de positieve impact het haalt op de negatieve, vertegenwoordigt slechts 45% van het wereldtotaal. Wereldwijd denkt 57% van de mensen dat het tempo van de technologische verandering te hoog ligt. Meer details hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier