SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Dentsu Aegis Network meet het digitaal engagement in tien landen

Woensdag 21 Februari 2018


Dentsu Aegis Network meet het digitaal engagement in tien landen
Dentsu Aegis Network publiceerde zijn Digital Society Index 2018, een rangschikking van de digitale prestaties in tien landen die steunt op een enquête bij 20.000 mensen. Elk land wordt geëvalueerd aan de hand van drie dimensies van de digitale economie: dynamisme, inclusie en vertrouwen. Globaal blijkt uit de enquête dat de respondenten niet optimistisch zijn ten opzichte van de digitale economie. De digitale engagementscore die peilt naar het gevoel van de bevolking over de capaciteit van digital om jobs te creëren, om maatschappelijke problemen op te lossen en zich ervan te verzekeren dat de positieve impact het haalt op de negatieve, vertegenwoordigt slechts 45% van het wereldtotaal. Wereldwijd denkt 57% van de mensen dat het tempo van de technologische verandering te hoog ligt. Meer details hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier