SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

​IPM reorganiseert zijn B2B rond zes business units

Woensdag 14 Februari 2018


​IPM reorganiseert zijn B2B rond zes business units
Zoals midden november op mm.be werd aangekondigd door zijn CEO, François le Hodey, wil IPM Group uitgroeien tot een e-commerce nieuwsbedrijf en een ‘marketing factory’. Als onderdeel van de diversificatie van zijn activiteiten en om deze evolutie voort te zetten, wordt de BtoB-entiteit van de groep gereorganiseerd. Ze is nu gestructureerd rond zes business units: de IPM Advertising BU onder leiding van Emmanuel Denis, de Marketing BU, geleid door Jean-François Buslain, The BU Immo onder leiding van Jean Libbrecht, de BU Ad Operations onder leiding van Henry Visart, de BU Proxipub onder de verantwoordelijkheid van Olivier Rousseaux en de Innovation BU geleid door Thomas Biot.

"Doelstellingen van deze structurele veranderingen is ons positioneren als een expert in alle specifieke business units om klanten en prospects de beste prestaties te bieden op het gebied van technologie, product, service, innovatie, marketing en communicatie", aldus  IPM.

Daarnaast versterkt IPM Advertising zich met  komst van nieuwe medewerkers. Eerst en vooral met twee overlopers van Rossel Advertising, Sébastien Gierech en Claudia Poireau, als Sales Digital Manager. Voorst verwelkomt het Aurélie Renquet (ex-Big Smile Agency) als Account Manager in de afdeling Sales National. Frédéric De Decker (ex-AdUx) treedt toe tot het Paris Match-team als Sales Manager, naast Michel Druart en Jean-Pierre Tordeurs.

Emmanuel Denis (foto): "Deze nieuwe structuur heeft als belangrijkste missie om te voldoen aan de behoeften en verwachtingen van mediabureaus en adverteerders op het gebied van ontwikkeling, digitale oplossingen en ‘performance’, maar is ook  bedoeld  om nieuwe klanten te verwerven door middel van een scherpe analyse van de mediaconsumptie en door het opzetten van een strategie om onze merken te vernieuwen bij hun mediaplannen. Tel daarbij de crossmediale aanpak, waarbij alle gedrukte en digitale media, databases en gegevens gegroepeerd zijn en we kunnen besluiten dat we een completer aanbod aanbieden.”

Ten slotte vermelden we ook de nieuwe afdeling van de BU Immo, die gewijd is aan klanten en prospecten in de woningsector (decoratie, architectuur, tuinieren, meubilair, veranda, enz.).



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier