SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Accenture publiceert het Fjord Trends Report 2018

Maandag 5 Februari 2018


Accenture publiceert het Fjord Trends Report 2018
Accenture Interactive publiceert Fjord Trends 2018 (vernoemd naar zijn designbureau) dat de spanningen die actief zijn binnen en buiten de bedrijven en de samenleving doorheen zeven opkomende digitale trends:
 
De comeback van de ‘fysieke’ wereld: de merkbeleving behelst voortaan zowel digitale als fysieke aspecten. Het komt er dus op aan de twee samen te brengen.
 
De blik van de machines: computers doen meer dan onze woorden begrijpen, ze lezen en interpreteren beelden zonder onze hulp.
 
De algoritmische ruimte: of hoe een marketingstrategie uitwerken die steunt op algoritmes die merken met hun klanten verbinden en conventionele marketingstrategieën oubollig maken.
 
De zin naar betekenis van de machines: artificiële intelligentie kan onze jobs veranderen, maar moet ze niet elimineren. Of hoe te werken aan de opvatting van de relatie tussen mens en machine.
 
Mikken op transparantie: blockchain zou transparantie kunnen genereren, het internet beveiligen, het verloren vertrouwen herstellen en de relatie met het grote publiek heropbouwen.
 
Ethische economie: er wordt van bedrijven verwacht dat ze stelling nemen inzake politieke en maatschappelijke kwesties. Consumenten zijn bereid te betalen voor merken die hun diepe waarden weerspiegelen.
 
Anders ontwerpen: in een wereld waarin iedereen denkt ontwerper te zijn, moeten designers evolueren in de manier waarop ze werken, leren en handelen om een verschil te kunnen blijven maken.
 
Meer details hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier