SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Golazo steekt de grens over

Woensdag 24 Januari 2018


Het Belgische sportmarketingbedrijf Golazo Groep dat geleid wordt door Bob Verbeeck heeft een substantieel aandeel genomen in het Nederlandse sportmarketingbureau Triple Double. De samenwerking maakt van Triple Double de grootste speler op de sportmarketingmarkt in Nederland. Voor Golazo Groep betekent dit een aanzienlijke versterking van de activiteiten in Nederland en heel Europa. Op termijn zal de samenwerking leiden tot verdere internationalisering en uitmonden in een bureau dat in de wereldwijde pitches van de grote sportsponsors zit. Golazo Groep versterkte zich in België het voorbije anderhalf jaar al flink op consultancyvlak met de integratie van VAAV Consulting en de participatie in Sportizon.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier