SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Dentsu Aegis Network stelt zijn voorspellingen voor 2018 bij naar beneden

Zondag 14 Januari 2018


Dentsu Aegis Network stelt zijn voorspellingen voor 2018 bij naar beneden
Dentsu Aegis Network stelt zijn voorspellingen voor de mediabestedingen van 2018 bij en vermindert ze van +4,3% naar +3,6% (vs + 3,1% in 2017). In de Verenigde Staten, nog steeds de grootste markt wereldwijd (met een marktaandeel van 33,4%) mikt DAN op een groei van 3,2%, tegenover 2,6% in Europa.
 
De groei zal gestimuleerd worden door digital dat blijft stijgen: van +15% in 2017 tot +12,6% dit jaar. Digital zou 38,3% van de totale bestedingen voor z’n rekening moeten nemen, meer dan het aandeel van TV (35,5%). Video (24,5%) en social (23,5%) zijn d grootste motoren van deze groei.
 
Wat de andere media betreft, mikt DAN op een lichte groei van TV (+0,5%). De bioscoop (+4,6%), affichage (+2,4%) en radio (+1,3%) zullen een iets significantere stijging neerzetten, terwijl de kranten (-7,9%) en de magazines (-5,9%) dalen.
 
Meer details hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier