Fr
Close

BEST OF RESEARCH

JWT buigt zich over de nieuwe volwassenen

Zondag 5 November 2017

JWT buigt zich over de nieuwe volwassenen



The Innovation Group, de Intelligence-divisie van J.Walter Thompson, boog zich over de ‘nieuwe volwassenen’ of ‘Xennials’ (de jongste vertegenwoordigers van Generation X en de oudste Millennials. Dat zijn met andere woorden de 30-45-jarigen die hun plaats innemen in de samenleving. In ‘The New Adulthood’ wordt deze groep als veeleisend en almaar invloedrijker bestempeld. JWT onderzoekt hun motiveringen, hun waarden, de manier waarop ze te lijden gehad hebben onder de financiële crisis en hun gebruik van de technologie.

Het verslag vertrekt onder andere van cases studies binnen verschillende sectoren en interviews met experts, maar baseert zich ook op de resultaten van een onderzoek dat gevoerd werd in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Daaruit blijkt onder andere dat 75% van de nieuwe volwassenen vindt dat de clichés rond hun generatie niet bij hen past en dat meer dan de helft van de keren de reclame die hen moet voorstellen, er compleet naast zit.

Het volledige verslag is hier beschikbaar.

Archief / BEST OF RESEARCH