SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Het webbereik van de NRS, constant maar verklaard

Zondag 29 Oktober 2017


Seen from Space: Het webbereik van de NRS, constant maar verklaard
Met de publicatie van de CIM Brand Reports wordt voortaan een bepaald aantal indicatoren in een enkel document verzameld: het bereik per platform (bron: NRS), de verspreiding (authentificatie met upgrade) en een schatting van het aantal ‘real users’ op de websites van de perstitels en hun apps (indien beschikbaar). Het is dus mogelijk het cijfer van de bereikverklaringen (NRS) te toetsen aan de meting van het CIM Internetonderzoek. En dan is het prijs. Als we te maken hebben met precies dezelfde tijdbasis (verklaard dagelijks bereik versus dagelijkse real users, wat het geval is bij de kranten, komen beide bijna perfect overeen. Dat is bijlange na niet het geval met de magazines, waar dagelijkse ‘real users’ geconfronteerd worden met het bereik van de laatste periode, dus uitgedrukt ten opzichte van langere publicatie-intervallen (de week op zijn minst). Als de vergelijking van de twee ‘puur’ is, zoals bij de dagbladen, ligt het verklaarde bereik vaak hoger dan de schatting van de ‘real users’, 5% gemiddeld, hoewel er wel sterke verschillen zijn tussen de titels.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier