Fr
Close

TRAINING&BOOKS

Tien jaar na de 'Break Up', wat is er veranderd?

Dinsdag 24 Oktober 2017

Tien jaar na de 'Break Up', wat is er veranderd?

Tien jaar geleden geleden ging een filmpje voor de Belgische online regie Microsoft Digital Advertising Solutions (MDAS), gemaakt door Stijn Gansemans en Stef Selfslagh tijdens hun periode bij Openhere, viraal. De plot was simpel. Een koppel zit aan een restauranttafeltje. Hij is adverteerder, zij consument. Zij wil affectie voelen. Hij wil reductie geven. Zij wil scheiden. Hij begrijpt het niet. Het was een statement over de sector. Tien jaar na het spotje komen Geert Desager, toenmalig Marketing Manager van MDAS en nu CEO van Needle (Cronos), en Stijn Gansemans, Creative Partner van Dallas Antwerp (&Koo) erop terug. In een uitgebreide blogpost gaan ze dieper in op het ontstaan van het filmpje en vertellen ze waarom het thema nog altijd relevant is.

Archief / TRAINING&BOOKS