SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen

Zondag 8 Oktober 2017


Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen
Nog in het kader van de gegevens over de media in de enquête van de FOD Economie over de budgetten van de gezinnen, leert de analyse ons dat het aandeel van de ‘digitale tv packs’ en ‘internetdiensten’ overal toeneemt. Bij alle gezinnen samen bedraagt de achtereenvolgende groei 17% (2014 vs 2012, daarna 2016 vs 2014), met een toename in alle inkomstencategorieën. Van jaar tot jaar wordt het proportioneel belangrijke aandeel van dit soort uitgaven in de lagere inkomstenschijven bevestigd. Hieruit blijkt dat toegang tot technologie onontbeerlijk is, ook bij de armere bevolking. De aankoop van smartphones en de hap die dat uit de budgetten neemt, die is aanzienlijk groter geworden in 2016, zeker in gezinnen met een hoog inkomen. Wellicht heeft dat te maken van de aardige duit die je moet ophoesten voor de huidige premium smartphones.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier