SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen

Zondag 8 Oktober 2017


Seen from Space: technologie is onmisbaar in Belgische gezinnen
Nog in het kader van de gegevens over de media in de enquête van de FOD Economie over de budgetten van de gezinnen, leert de analyse ons dat het aandeel van de ‘digitale tv packs’ en ‘internetdiensten’ overal toeneemt. Bij alle gezinnen samen bedraagt de achtereenvolgende groei 17% (2014 vs 2012, daarna 2016 vs 2014), met een toename in alle inkomstencategorieën. Van jaar tot jaar wordt het proportioneel belangrijke aandeel van dit soort uitgaven in de lagere inkomstenschijven bevestigd. Hieruit blijkt dat toegang tot technologie onontbeerlijk is, ook bij de armere bevolking. De aankoop van smartphones en de hap die dat uit de budgetten neemt, die is aanzienlijk groter geworden in 2016, zeker in gezinnen met een hoog inkomen. Wellicht heeft dat te maken van de aardige duit die je moet ophoesten voor de huidige premium smartphones.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier