SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)

Zondag 1 Oktober 2017


Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)
Je hebt het vast al gehoord, van dinges die weggaat bij je-weet-wel om de job van huppeldepup over te nemen. En hoe-heet-ie-ook-weer die nochtans op een goudmijn zat, ja die houdt het ook voor bekeken. Dat wist je al, toch? Zoals altijd, als ons een scoop ter ore komt, is hij meestal al belegen, nadat hij als een lopend vuurtje de ronde van de hele markt heeft gedaan (en weer terug), veel sneller dan een geslaagde PR-actie dat ooit zou kunnen bewerkstelligen.
 
Waarom we er dan niks over zeggen? Omdat ons vaak uitdrukkelijk gevraagd wordt onze mond te houden, verdorie. “Mogen we je vragen eventjes geduld te oefenen, je krijgt zeker de info als eerste, beloofd, maar we moeten eerst nog bepaalde mensen op de hoogte brengen.” We vragen ons af wie dat dan wel mogen zijn. Behalve mijn mama, mijn papa, zelfs Yoda, de hond, vragen we ons af wie er nog ingelicht moet worden.
 
Kortom, eens te meer zullen we deze keer geen woord lossen en niets verklappen wat je toch al weet. Voor de rest zul je nog even geduld moeten oefenen. In het beste geval een week, aldus dinges, een maand maximum volgens je-weet-wel. Wat we je ondertussen wel mogen vertellen, staat hieronder, in onze e-news en op mm.be. Maar dat wist je natuurlijk (ook) al.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier