SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)

Zondag 1 Oktober 2017


Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)
Je hebt het vast al gehoord, van dinges die weggaat bij je-weet-wel om de job van huppeldepup over te nemen. En hoe-heet-ie-ook-weer die nochtans op een goudmijn zat, ja die houdt het ook voor bekeken. Dat wist je al, toch? Zoals altijd, als ons een scoop ter ore komt, is hij meestal al belegen, nadat hij als een lopend vuurtje de ronde van de hele markt heeft gedaan (en weer terug), veel sneller dan een geslaagde PR-actie dat ooit zou kunnen bewerkstelligen.
 
Waarom we er dan niks over zeggen? Omdat ons vaak uitdrukkelijk gevraagd wordt onze mond te houden, verdorie. “Mogen we je vragen eventjes geduld te oefenen, je krijgt zeker de info als eerste, beloofd, maar we moeten eerst nog bepaalde mensen op de hoogte brengen.” We vragen ons af wie dat dan wel mogen zijn. Behalve mijn mama, mijn papa, zelfs Yoda, de hond, vragen we ons af wie er nog ingelicht moet worden.
 
Kortom, eens te meer zullen we deze keer geen woord lossen en niets verklappen wat je toch al weet. Voor de rest zul je nog even geduld moeten oefenen. In het beste geval een week, aldus dinges, een maand maximum volgens je-weet-wel. Wat we je ondertussen wel mogen vertellen, staat hieronder, in onze e-news en op mm.be. Maar dat wist je natuurlijk (ook) al.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo):

Adeline d'Ursel en Gilles Parmentier (Studio Gondo): "Ons laboratorium staat ten dienste van merken, kunstenaars en creatieve ondernemers"



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier