SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)

Zondag 1 Oktober 2017


Rumour has it, door Damien Lemaire (MM)
Je hebt het vast al gehoord, van dinges die weggaat bij je-weet-wel om de job van huppeldepup over te nemen. En hoe-heet-ie-ook-weer die nochtans op een goudmijn zat, ja die houdt het ook voor bekeken. Dat wist je al, toch? Zoals altijd, als ons een scoop ter ore komt, is hij meestal al belegen, nadat hij als een lopend vuurtje de ronde van de hele markt heeft gedaan (en weer terug), veel sneller dan een geslaagde PR-actie dat ooit zou kunnen bewerkstelligen.
 
Waarom we er dan niks over zeggen? Omdat ons vaak uitdrukkelijk gevraagd wordt onze mond te houden, verdorie. “Mogen we je vragen eventjes geduld te oefenen, je krijgt zeker de info als eerste, beloofd, maar we moeten eerst nog bepaalde mensen op de hoogte brengen.” We vragen ons af wie dat dan wel mogen zijn. Behalve mijn mama, mijn papa, zelfs Yoda, de hond, vragen we ons af wie er nog ingelicht moet worden.
 
Kortom, eens te meer zullen we deze keer geen woord lossen en niets verklappen wat je toch al weet. Voor de rest zul je nog even geduld moeten oefenen. In het beste geval een week, aldus dinges, een maand maximum volgens je-weet-wel. Wat we je ondertussen wel mogen vertellen, staat hieronder, in onze e-news en op mm.be. Maar dat wist je natuurlijk (ook) al.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier