SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Medialaan heeft een goede start genomen

Zondag 17 September 2017


Seen from Space: Medialaan heeft een goede start genomen
Natuurlijk kun je best geen al te definitieve conclusies trekken uit twaalf dagen gegevens, maar het televisienajaar is wel degelijk begonnen. In het Noorden begint vTM de laatste rechte lijn van 2017 met een bijzonder comfortabele voorsprong op zijn concurrenten en veel betere resultaten dan tijdens dezelfde periode vorig jaar. 
 
Met de versterking van CAZ en zonder de kinderzenders rondt Medialaan ruimschoots de kaap van 40% bereikaandeel op de 15-34-jarigen en de 18-54-jarigen. Het grootste slachtoffer van het succes van VTM is duidelijk één , maar ook Vier en Vijf verliezen wat pluimen in de strijd, gecompenseerd door de komst van Zes. Transfer boekt duidelijk vooruitgang ten opzichte van het najaar vorig jaar, dankzij de verschillende extra zenders en meer bepaald MTV en Comedy Central die vroeger in regie waren bij SBS.
Dit televisienajaar bevestigt de positie van Vlaanderens grootste commerciële zender, maar er resten nog drie en een halve maand tot Kerstmis…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Denis de Groote over Pivott

Denis de Groote over Pivott



DOSSIER  



Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AI en marketing: wat zijn de mogelijkheden en ambities voor de toekomst?  


Nog maar eens een artikel over artificiële intelligentie, hoor ik je al zeggen. En inderdaad, van de grootste optimisten tot de ergste pessimisten, iedereen doet zijn zegje over dit onderwerp....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wim Vermeulen (Dentsu Aegis Network): "We zijn toe aan een herziening van het marketingvak"  


Wim Vermeulen schreef met ‘Marketing voor de Mad Men van morgen’ een uitermate bevattelijk en actueel boek over hoe marketeers hun merk in de markt moeten zetten in een postdigitale wereld met een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier