SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Medialaan heeft een goede start genomen

Zondag 17 September 2017


Seen from Space: Medialaan heeft een goede start genomen
Natuurlijk kun je best geen al te definitieve conclusies trekken uit twaalf dagen gegevens, maar het televisienajaar is wel degelijk begonnen. In het Noorden begint vTM de laatste rechte lijn van 2017 met een bijzonder comfortabele voorsprong op zijn concurrenten en veel betere resultaten dan tijdens dezelfde periode vorig jaar. 
 
Met de versterking van CAZ en zonder de kinderzenders rondt Medialaan ruimschoots de kaap van 40% bereikaandeel op de 15-34-jarigen en de 18-54-jarigen. Het grootste slachtoffer van het succes van VTM is duidelijk één , maar ook Vier en Vijf verliezen wat pluimen in de strijd, gecompenseerd door de komst van Zes. Transfer boekt duidelijk vooruitgang ten opzichte van het najaar vorig jaar, dankzij de verschillende extra zenders en meer bepaald MTV en Comedy Central die vroeger in regie waren bij SBS.
Dit televisienajaar bevestigt de positie van Vlaanderens grootste commerciële zender, maar er resten nog drie en een halve maand tot Kerstmis…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier