SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Medialaan heeft een goede start genomen

Zondag 17 September 2017


Seen from Space: Medialaan heeft een goede start genomen
Natuurlijk kun je best geen al te definitieve conclusies trekken uit twaalf dagen gegevens, maar het televisienajaar is wel degelijk begonnen. In het Noorden begint vTM de laatste rechte lijn van 2017 met een bijzonder comfortabele voorsprong op zijn concurrenten en veel betere resultaten dan tijdens dezelfde periode vorig jaar. 
 
Met de versterking van CAZ en zonder de kinderzenders rondt Medialaan ruimschoots de kaap van 40% bereikaandeel op de 15-34-jarigen en de 18-54-jarigen. Het grootste slachtoffer van het succes van VTM is duidelijk één , maar ook Vier en Vijf verliezen wat pluimen in de strijd, gecompenseerd door de komst van Zes. Transfer boekt duidelijk vooruitgang ten opzichte van het najaar vorig jaar, dankzij de verschillende extra zenders en meer bepaald MTV en Comedy Central die vroeger in regie waren bij SBS.
Dit televisienajaar bevestigt de positie van Vlaanderens grootste commerciële zender, maar er resten nog drie en een halve maand tot Kerstmis…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier