SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

GfK brengt profiel van concertganger in kaart voor Ancienne Belgique

Donderdag 7 September 2017


GfK en Ancienne Belgique gaan samenwerken om het profiel van de gemiddelde concertganger in kaart te brengen voor die laatste. Doelstelling is meer potentiële bezoekers voor de Ancienne Belgique aan te trekken. Het onderzoeksbureau zal eerst  een online onderzoek doen om zich een beeld te vormen van de huidige bezoekers en de toekomstige bezoekers van de AB. Zodra het een duidelijk beeld heeft, stelt het de drijfveren op om om de concertzaal te bezoeken. Dit wordt opnieuw gepeild in een online onderzoek. Daarnaast maakt GfK gebruik van een kwalitatief luik in de vorm van een online community van 16-25-jarigen.



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier