SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)

Zondag 3 September 2017


Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)
Op basis van het gemiddelde aantal beschikbare schermen per ‘gemiddeld’ individu, hebben we dezelfde waarde voor verschillende profielen gereconstrueerd per regio, op basis van de gegevens voor het eerste semester 2017. Of dat nu al dan niet verrassend klinkt, weten we niet, maar het grootste aantal alternatieven (rond 5 schermen in het gezin) wordt verklaard door de consumenten jonger dan 25. In grotere gezinnen (van 4 personen en meer) ligt het aantal schermen hoger dan gemiddeld (wat logisch is). De individuen in de meest gegoede sociale klassen (1 tot 4) beschikken ook over de meeste devices, in tegenstelling tot de senioren, de minder gegoede sociale klassen en de kleine gezinnen (die vaak dezelfde zijn). Ook al bestaat er een klein verschil in de uitrusting (iets meer dan 4 schermen per gezin in Vlaanderen, iets minder dan 4 in Wallonië), de gelijkenis tussen de profielen is frappant in beide landsgedeelten.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Antoinette Ribas (DDB):

Antoinette Ribas (DDB): "Als we geloofwaardig willen blijven en verbonden met ons publiek, moeten we om te beginnen diversiteit in ruime betekenis en niet enkel inzake sekse aanmoedigen"



DOSSIER  



Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier