SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)

Zondag 3 September 2017


Seen from Space: Zo jong en toch al zo rijk (in schermen)
Op basis van het gemiddelde aantal beschikbare schermen per ‘gemiddeld’ individu, hebben we dezelfde waarde voor verschillende profielen gereconstrueerd per regio, op basis van de gegevens voor het eerste semester 2017. Of dat nu al dan niet verrassend klinkt, weten we niet, maar het grootste aantal alternatieven (rond 5 schermen in het gezin) wordt verklaard door de consumenten jonger dan 25. In grotere gezinnen (van 4 personen en meer) ligt het aantal schermen hoger dan gemiddeld (wat logisch is). De individuen in de meest gegoede sociale klassen (1 tot 4) beschikken ook over de meeste devices, in tegenstelling tot de senioren, de minder gegoede sociale klassen en de kleine gezinnen (die vaak dezelfde zijn). Ook al bestaat er een klein verschil in de uitrusting (iets meer dan 4 schermen per gezin in Vlaanderen, iets minder dan 4 in Wallonië), de gelijkenis tussen de profielen is frappant in beide landsgedeelten.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier