SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Different channels, same viewers

Zondag 27 Augustus 2017


Seen from Space: Different channels, same viewers
In juli leverde de vergelijking van de potentiële maximale dekking voor de reclameblokken van de zes grootste Franstalige nationale zenders met de behaalde dekking, mits toevoeging van de reclameblokken van TF1, een toename van ongeveer 3% na een week en ongeveer 1% na vier weken (met schommelingen naargelang de geobserveerde doelgroep). De berekening vertrok van 100% van de reclameblokken van TF1, terwijl slechts 85 tot 90% (onbepaald) gecommercialiseerd zal worden. Ook al is het een louter theoretische oefening, ze toont dat TF1 niet echt nieuwe contacten zal leveren. Dat is niet echt een verrassing. Aangezien we momenteel enkel over zomergegevens beschikken, is het wachten tot het najaar om te zien wat voor invloed de Franse zender kan hebben in de opbouw van de dekking bij een traditionele campagne.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier