SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Different channels, same viewers

Zondag 27 Augustus 2017


Seen from Space: Different channels, same viewers
In juli leverde de vergelijking van de potentiële maximale dekking voor de reclameblokken van de zes grootste Franstalige nationale zenders met de behaalde dekking, mits toevoeging van de reclameblokken van TF1, een toename van ongeveer 3% na een week en ongeveer 1% na vier weken (met schommelingen naargelang de geobserveerde doelgroep). De berekening vertrok van 100% van de reclameblokken van TF1, terwijl slechts 85 tot 90% (onbepaald) gecommercialiseerd zal worden. Ook al is het een louter theoretische oefening, ze toont dat TF1 niet echt nieuwe contacten zal leveren. Dat is niet echt een verrassing. Aangezien we momenteel enkel over zomergegevens beschikken, is het wachten tot het najaar om te zien wat voor invloed de Franse zender kan hebben in de opbouw van de dekking bij een traditionele campagne.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier