SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together

Zondag 20 Augustus 2017


Seen from Space: Paid, Owned, Earned... Better together
In hun werk ‘Media in Focus’ – de nieuwe Britse bijbel inzake marcom efficiëntie – onderzochten Les Binet en Peter Field 118 campagnes van de IPA Effectiveness Awards 2014-2016. Het duo stelde vast dat de overgrote meerderheid van diegene die online aangehaald werden berustten op een combinatie van alle mogelijke kanalen: betalende, eigen kanalen van de adverteerder (zoals de website, Facebook-pagina’s of Instagram) en ook ‘earned’ (redactioneel, bijvoorbeeld). Diegene die maar een of twee types kanalen omvatten (en dus niet drie), leken veel meer moeite te hebben om online te bestaan. “Om mensen zo ver te krijgen dat ze het over je merk hebben, moet je online aantrekkelijke content leveren en die promoten met betalende reclame”, besluiten de auteurs die we graag ook in België actief zouden zien.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier