SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

IKEA onder een dak met NRJ

Dinsdag 8 Augustus 2017


In het kader van zijn 'Back To School' actie associeerde IKEA zich met NRJ om na de vakantie een gemeenschapshuis in een nieuw kleedje te steken. Dat kan op basis van een formulier dat enkel beschikbaar is via de app van NRJ Belgique. De actie loopt af op 20 augustus. Een jury zal vijf gemeenschapshuizen selecteren; die krijgen een video die op 28 augustus online gezet werd op NRJ.be. Diegene die het meeste stemmen krijgen van de luisteraard, winnen geschenkbonnen van IKEA. Het winnende huis wordt op 22 september op de radio bekendgemaakt. Het concept van de actie werd intern bedacht; het geheel werd in goede banen geleid door Mindshare.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier