Fr
Close

ASSOCIATIONS

De BAM officieel van start op 14 september

Maandag 3 Juli 2017

Op 14 september schiet de Belgian Assocation of Marketing, of kortweg BAM, uit de startblokken. De nieuwe marketingvereniging die ontstaat uit de fusie van Stima, BDMA en IAB Belgium, heeft als doelstelling om meaningful marketing na te streven.
 
“BAM is er voor alle marketing professionals - zowel individueel als binnen bedrijven - en verbindt marketeers met andere organisaties, maar ook met beleidsvertegenwoordigers en consumentenverenigingen. Voor studenten, senior marketeers en de academische wereld zullen we eveneens bijzondere aandacht hebben. BAM wil er ook naar streven dat de verschillende belangen van de marketing professionals gehoord worden en indien nodig kunnen worden afgestemd. In die context zoeken we naar een actieve samenwerking met andere verenigingen zoals UBA, ACC, UMA, DMA en anderen binnen en buiten de marketingsector. Dat zullen we doen via onze MARKETING HUBS die we bij de lancering van BAM zullen toelichten”, aldus de kersverse BAM-voorzitter Koen Van Impe (&Koo).
 
De eigenlijke lancering van BAM vindt plaats tijdens de tweede editie van het event The Rentree of Marketing. Die dag wordt ook de nieuwe merkidentiteit van de ‘Belgian Association of Marketing’, een naam die tot stand is gekomen samen met Serviceplan, met een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld door Hoet&Hoet.

Archief / ASSOCIATIONS