SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

BXFM begint aan de verovering van de ether

Zondag 3 November 2013


Op 4 november start een nieuwe Brusselse radiozender zijn uitzendingen op de frequentie 104.3. Zoals zijn naam al aangeeft positioneert BXFM zich als “de radio van de Brusselaars” en wil hij synergieën tussen Brussel, zijn wijken, inwoners en Europa naar voren schuiven. “BXFM stelt zijn microfoon open voor burgers, organisatoren van events, ontwerpers, sportmensen, ondernemers en Europese spelers die allemaal verliefd zijn op hun stad. Er zal ook bijzondere aandacht worden besteed aan de Brussels-Europese politieke en sociaal-economische actualiteit”, aldus de initiatiefnemers van het project. Hiertoe behoren auteur en muzikant Marc Hermant (voorzitter), Philippe Sala (ondervoorzitter), de voorzitter van Vibration 107.2 FM, alsook oprichter van de vzw Radios, Michel Brunelli (antennedirecteur), ex-SIS, Top FM, Nostalgie..., Marc Van Thournout (schatbewaarder), Benoît Wattecamps (bestuurder) en de journalist Julien Oeuillet (hoofdredacteur). De regie van BXFM is in handen van Eric Degand (EuroBrussels Media).



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier