SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

RMB versterkt zijn teams en verstevigt zijn basis

Donderdag 29 Juni 2017


Het eerste nieuws betreft de nakende komst bij RMB van de nieuwe consultant Benoît Michielsens (ex-Havas Media en Dentsu Aegis Network). De regie doet een beroep op zijn diensten als Data & Technology Director. In die functie zal hij RMB begeleiden in de leiding van de nieuwe Data & Technology cel.
 
Vanaf oktober zal Sandrine Christodoulou, nu BU Director Audiovisual, het departement Finance & Administration vervoegen als HR Business Partner. Dat zal ze doen onder de supervisie van Patricia Brijnaert, Financial and Administrative Director. Haar missie: “het beste expertisepanel binnen de regie samenstellen, via rekruteringen, opleidingen, enzovoort”. Tegelijk kondigt RMB aan dat het nadenkt over een nieuwe organisatie van zijn commerciële structuur en binnenkort een organogram zal voorstellen dat beantwoordt aan de vereisten van een nog meer klantgerichte visie die dichter bij de inhoud en de evolutie van zijn mediapartners staat.
 
Met de steun van nGage Consulting begon de regie onlangs aan een opvolgingsprogramma van haar transformatieprojecten, samen met Valérie Janssens en Caroline Vanschoor, respectievelijk benoemd tot Portfolio Program & Project Management Officer en Project Manager.
 
Aan IT-zijde melden we de comeback van Joseph Verstappen die benoemd werd tot IT Developer. Half augustus vervoegt ook Matthieu Colas (ex IPG Contact Solutions) het departement op de nieuwe post van IT Service Delivery Manager. Als dusdanig zal hij instaan voor de ontwikkeling van oplossingen die de samenwerking tussen IT en zijn klanten moet optimaliseren.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier