SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

RMB versterkt zijn teams en verstevigt zijn basis

Donderdag 29 Juni 2017


Het eerste nieuws betreft de nakende komst bij RMB van de nieuwe consultant Benoît Michielsens (ex-Havas Media en Dentsu Aegis Network). De regie doet een beroep op zijn diensten als Data & Technology Director. In die functie zal hij RMB begeleiden in de leiding van de nieuwe Data & Technology cel.
 
Vanaf oktober zal Sandrine Christodoulou, nu BU Director Audiovisual, het departement Finance & Administration vervoegen als HR Business Partner. Dat zal ze doen onder de supervisie van Patricia Brijnaert, Financial and Administrative Director. Haar missie: “het beste expertisepanel binnen de regie samenstellen, via rekruteringen, opleidingen, enzovoort”. Tegelijk kondigt RMB aan dat het nadenkt over een nieuwe organisatie van zijn commerciële structuur en binnenkort een organogram zal voorstellen dat beantwoordt aan de vereisten van een nog meer klantgerichte visie die dichter bij de inhoud en de evolutie van zijn mediapartners staat.
 
Met de steun van nGage Consulting begon de regie onlangs aan een opvolgingsprogramma van haar transformatieprojecten, samen met Valérie Janssens en Caroline Vanschoor, respectievelijk benoemd tot Portfolio Program & Project Management Officer en Project Manager.
 
Aan IT-zijde melden we de comeback van Joseph Verstappen die benoemd werd tot IT Developer. Half augustus vervoegt ook Matthieu Colas (ex IPG Contact Solutions) het departement op de nieuwe post van IT Service Delivery Manager. Als dusdanig zal hij instaan voor de ontwikkeling van oplossingen die de samenwerking tussen IT en zijn klanten moet optimaliseren.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier