SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar

Zondag 25 Juni 2017


Cannes Lions Titanium: 'The Fearless Girl' is het gezicht van dit jaar
Ze drukte duidelijk haar stempel op dit creatieve jaar; nadat ze Wall Street uitdaagde, deed ze hetzelfde in Cannes, de ‘Fearless Girl’ van McCann New York voor State Street Global Advisors. Na de GP Glass, PR en Outdoor wint ze ook de prestigieuze Grand Prix Titanium.
 
Er werden nog drie andere Titanium Lions uitgereikt, ter bekroning van Boost Your Voice van 180 LA voor Boost Mobile (GP Promo & Activation en Integrated), ‘The Refugee Nation’ van Ogilvy New York voor Amnesty International (dat ook de GP For Good won) en de prachtige spot voor Kenzo World, ‘My Mutant Brain’, in een productie van MJZ LA, met Margaret Qualley voor de camera van Spike Jonze… een spot die alle codes binnen zijn sector doorbreekt.



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier