SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Cannes Lions Film Craft : Gold voor Duval Guillaume en het Rode Kruis

Vrijdag 23 Juni 2017


Cannes Lions Film Craft : Gold voor Duval Guillaume en het Rode Kruis
Duval Guillaume zorgt voor een negende leeuw op deze Cannes Lions in de categorie Film Craft - Editing, meer bepaald dankzij het beklijvende ‘Merry Xmas from Syria’, de spot voor het Vlaamse Rode Kruis. Bedoeling: de aandacht vestigen op de missies van het Internationale Rode Kruis en de Syrische Rode Halve Maan, omdat hun broodnodige aanwezigheid zowat de enige constante is in een conflict dat ondertussen zijn zesde jaar ingaat en de grootste humanitaire crisis sinds WOII vertegenwoordigt. Nog even preciseren dat de montage het werk is van Nik Sluijs. Een welgemeende proficiat en dank jullie wel, op naar een betere wereld!



ARCHIVE / AWARDS






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier